2014(e)ko martxoaren 31(a), astelehena

JANIRE FLORES: ARGAZKIA

OPORRETAN
Argazki honetan Tiedran nago, Valladoliden dagoen herri txiki batean, eta hara joaten ginen oporretan.Joaten ginenean, nere aitonak jartzen zidan kulunpio bat patioan, eta beti hor egoten nintzen gora eta behera.Nere ama atera zidan argazkia.Kamaran atzetik hor zegoen nere ama berari begiratzeko esanez.Orduan ni parrez hasi nintzen eta amari begira geratu nintzen, oso pozik.Nire ondoan ikusten da pixkat pistina txiki bat.Nere gurasok eguraldi ona egiten zuenean pistina txiki bat hartu eta han hasten ziren urez betetzen, ni sartzeko.Ez da ikusten baina, pistina txikiaren ondoan, beste handi bat zegoen nere gurasok, aiton-amonak, osabak sartzen ziren, oso handia baitzen.Egun horretan, nere lehengusuk iristeko zeuden eta denak urduri geuden, oso bihurriak ziren eta.Nere eskuinean daude landare batzuk landatuta nere aitonari asko gustatzen zitzaion landatzea, eta oraindiken ere bai.Oso egun polita izan zen.

Janire

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina